HeB JE een klacht over JOuw ontvangen bestelling?
Gelieve deze - binnen 8 dagen na ontvangst - kenbaar te maken via mail.
Je kunt jouw mail richten aan: info@arrangerie.nl
Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
Wij streven ernaar elke klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Klachtenregeling:
1. De Arrangerie beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 8 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de Arrangerie, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de Arrangerie ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de Arrangerie binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de Arrangeri.
6. Een klacht schort de verplichtingen van de Arrangerie niet op, tenzij de Arrangerie schriftelijk anders aangeeft.
7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de Arrangerie, zal de Arrangerie naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
~~~~~~~~